An Update on Our Family An Update on Our Family
This provocative docuseries explores the vlogging industry through the story of one family and the disappearance of their adopted son.
Welcome to Our Family
After growing their YouTube channel, popular vloggers Myka and James Stauffer announce their plan to adopt a child from China.
Though the adoption helps grow the Stauffers’ channel, after two years, Huxley suddenly disappears and all videos of him go private.
With fans and the press concerned about Huxley’s welfare, the Stauffers finally update their followers.