Ctrl+Alt+Desire
With intimate access to convicted killer Grant Amato, the series unravels a gripping story of obsession, loneliness and family turmoil.
Deus Light
Grant Amato enjoys a life of success and privilege before his obsession with a Bulgarian cam model lands him in the center of a murder investigation.
The Prophecy
Grant Amato is on trial for his life and has to defend his relationship with a cam model. Was it true love? Was it worth murder?
After years of claiming his innocence, Grant reveals stunning new information about the murders that sends police on a mad dash to uncover the truth.