Anatomy of Lies
"Grey's Anatomy" writer Elisabeth Finch wows Hollywood with her amazing life story, but one woman's quest to uncover the truth reveals a web of lies.
The Talented Miss Finch
Television writer Elisabeth Finch wows Hollywood with her storytelling and rises to become a star writer on "Grey's Anatomy"; however, her success is based on lived experience and she increasingly needs more material.
The Scene Stealer
Elisabeth Finch draws in trauma survivor Jennifer Beyer; Beyer shares everything with Finch, but holes begin to appear in Finch's story.
Going up against a master manipulator in Finch, Jennifer Beyer begins a quest to reveal the explosive truth, no matter the cost.