Andy's Wild Adventures
Inspired by Andy's encounters at the animal park where he works, Andy and cheeky side-kick Kip the cat decide to use their tea breaks to go on a wild adventure to discover more about the natural world - travelling from the jungles of Borneo to the Australian outback.