Zoboomafoo
A flying squirrel glides into Animal Junction in search of a hole to live in. Chris, Martin and Zoboo are glad to help, but find out a lot of the holes in Animal Junction already have occupants.
Animal Junction becomes Lemur Central when friends of Zoboo's, two ring tail lemurs, come for a visit. Zoboo is stunned to hear that most people don't know what a lemur is.