Angels Among Us
Angels Are Messengers
Rosie meets Mary Ellen, who believes an angel saved her from being murdered. In a group reading, angels reveal a family secret that a woman has hid for decades. When Rosie throws a party for her son, she recalls the time an angel saved his life.
A man's near death experience in a shipwreck brings forth his angels. And Rosie is confronted by multiple angels when she volunteers at the county fair.
At a winery Rosie proves a skeptic wrong and connects with the guardian angels of a woman who survived an airplane disaster.