Anh Does Britain
Comedian Anh Do returns with a brand-new adventure - this time through Great Britain. Starting in London, he dives into local life, meeting everyday Brits and legendary characters alike.
From tasting Britain’s fieriest curry to rocking out with a Beatles tribute band, Anh heads north in search of his inner Scot - and takes on quirky British traditions with fearless charm.