Animal All Stars
Wet and Wild
Hold to your hats folks Animal All Stars celebrates the wettest and wildest animals on the planet in the world's craziest quiz show!
Team Moo and Team Zoo try their best to win the most pointswith help from the happy host Dougie Orangand his hairy assistant Ninjy Gorillaon the greatest quiz show ever!