Lost!
Flash And The Fire Storm
A crash landing leaves Flash surrounded by interesting animals and scary grassland fires. Piglet and owl locate him just in time.
Flash and the Fearsome Fossa
Flash crashes his balloon on an island; he meets the island locals, including the fearsome fossa.