Animaniacs
The Warner Brothers (and Warner Sister!) return in the series premiere. Meanwhile, Brain's meme fails to achieve world domination.
Warners Unbound / How to Brain Your Dragon / Suffragette City
The Warners vacation in Ancient Greece. Meanwhile, Pinky and the Brain try using a dragon to rule the world.
The Warners compete in games of skill. Brain gets busted time-traveling. And Dot gives a dramatic math lesson.
The Warners fight a rabbit infestation. Brain's robot "son" turns on him. A new app is born!
The Warners are stalked by a hunter. Pinky & the Brain break into the NSA. And Ralph falls asleep.
Dot discovers a recipe for cuteness. Aliens don't share Brain's goals. Odd political ads.