Answered Prayers
A Divine Plan
A Minneapolis teacher faces certain death when the bridge she is driving on collapses. A Chicago woman sends a sign out to the universe to help find the love of her life. Both realize a divine plan is already in place that will change their lives forever.
A Detroit pastor is home alone when an intruder breaks in, stabbing him 37 times before leaving him for dead. A tragic fall leaves a pole-vaulter with a critical head injury. Now, it will take the hand of God to spare their lives.
A swim at Lake Tahoe takes a tragic turn when a teenager goes into hypothermic shock and drowns. A Hollywood stuntman finds himself in the grips of addiction when an unforeseen accident threatens his life. Both find angels on the road to recovery.