Antiques Roadshow Recut
ROADSHOW has elected to showcase fantastic finds related to American politics in Part Two of the half-hour Politically Collect RECUT including 20th C. Presidential autographs, 1947 political cartoons, and a Congressional desk & chair!
Watch ROADSHOW’s groundbreaking visit to Rosecliff mansion when, for the first time, it takes the cameras indoors and outdoors! This half-hour RECUT includes a 1939 "The Gold Royal" typewriter, "New Republic Portfolio" prints, and more.