Appropriate Adult
The routine life of Janet Leach is dramatically transformed when she sits in as an 'appropriate adult' on interviews with serial killer Fred West, who within minutes makes a shocking confession.
With Janet no longer involved in the police interviews, Fred West refuses to speak to the police. His wife Rosemary is similarly uncooperative, and Janet receives a call asking her to resume her duty.