The Widower
When Claire confronts her husband, Malcolm Webster, over his wild spending, he tries to control her with sedatives. Afraid he’ll soon be caught, he silences her forever. Three years on, he has a new bride…and history appears to be repeating itself.
After two failed attempts on Felicity’s life, Malcolm returns to Scotland and reinvents himself — this time as the perfect boyfriend to Simone. However, DS Henry is hot on his heels and will stop at nothing to prevent the next murder.
As Malcolm continues to evade capture and plots to bigamously marry Simone, DS Henry is thwarted at every step of his investigation. Time is running out when he stumbles across a legal ruling that could ultimately lead to Malcolm’s downfall.