Arrogant
A humorous, provocative and offbeat hidden camera that follows the daily tribulations of a pretty thirty-something, Camille, who is as unbearable as she is hilarious... A heroine who evolves with a disarming shamelessness and naturalness and says out loud what everyone else is thinking. She is arrogant, stinging, despairing, intriguing, irritating, confusing. In short, a Connasse!