Arthur
Arthur's Eyes / Francine's Bad Hair Day
For some reason, Arthur isn't doing very well in school anymore./It’s school picture day and Muffy is determined that Francine will look her best.
Arthur and the Real Mr. Ratburn/Arthur's Spelling Trubble
It’s the first day of third-grade and Arthur’s biggest fear has come true—his new teacher is the dreaded Mr. Ratburn./It’s that time again, the annual all-school spellathon.