Assy McGee Assy McGee
Assy McGee is the renegade, a*s-shaped police detective with no patience for criminals or the revolving-door justice system that coddles them. In a city gone soft on crime, Assy serves up his own brand of street justice.
Detective McGee is assigned to break up an international immigrant smuggling ring.
A local drug epidemic overtakes the city and puts Detective McGee's life at stake.