Robot Chicken: DC Comics
Robot Chicken DC Comics Special II: Villains in Paradise
The writers imagine what happens when the DC villains end up on the same beach as the DC heroes at spring break!
The Robot Chicken writers don their capes and masks one more time in this epic special! Batman and Superman's bromance takes a competitive turn, and the fate of the universe somehow hangs in the balance.