Harvey Birdman: Attorney at Law
Bannon Custody Trial
Race Bannon ends his longtime association with Dr. Benton Quest and sues for custody of Jonny and Hadji. Harvey, as always, takes the case.
Very Personal Injury
Ex-Superfriend Apache Chief accidentally spills a latte on his lap and loses his super-ability to "grow large at will." With Harvey as his attorney, he sues Javalux.
When the weaving Mystery Machine is pulled over, a giggling Shaggy and Scooby are busted for possession. The gang enlists Harvey to defend the two in the entirely circumstantial case.
The ATF surround Yogi and Boo Boo's cave and arrest the young bear, charging him with being the eco-terrorist Unabooboo, Harvey throws himself into the case, and into the loving arms of the cute little bear.
"Shoyu Weenie", a Japanese pop band, discovers that Jabberjaw and the Neptunes have stolen their hit single and decide to take their case to a higher power. When he's not available, they settle for Harvey.