Autopsy: The Last Hours Of... Autopsy: The Last Hours Of...
Forensic pathologist Dr. Richard Shepherd uses the official autopsy report to reexamine the tragic death of INXS front man and sex god Michael Hutchence.
Forensic pathologist Dr. Richard Shepherd reexamines the tragic death of singer Karen Carpenter and uncovers a world of drugs that she kept from the public as well as her nearest and dearest friends.
Forensic pathologist Dr. Richard Shepherd reexamines the death of Hollywood actress and singer Brittany Murphy, shedding new light on her extraordinary life and why she died.