Babble Bop!
Lily and her friends love playing pretend by singing and dancing along to songs about nature.
Lily, Hugo and their friends learn to share, clean up, feed their pets and more through song.
Lily, Hugo and their friends unlock the power of imagination through song and dance.
Lily, Hugo and their friends play in the garden, shake out their sillies and learn to stretch.
Lily, Hugo and their friends learn about art, baking and listening to their world through song.