Babies Behind Bars
Why Be Good?
Jeanie goes into premature labor and is rushed to the hospital. Brandi gets into trouble, and confronts the woman she thinks snitched on her. Stephanie's mother wants baby Abigail to come live with her, but Stephanie resists.