Babylon 5 Babylon 5
2258 CE. Five hostile federations dominate the outermost regions of space. Heroes, thieves and rare and exotic beings find refuge on a lone space station — the last and best hope for peace between a hundred worlds — Babylon 5.
An assassin stalks G'Kar while a conference on the religious beliefs of various alien cultures takes place. Sinclair meets an old girlfriend.