Backstage Pass
Backstage Pass is an electrifying show that takes viewers behind the scenes of their favorite productions. Hosted by Rip Micheals, each episode features raw and comedic conversation featuring stars like Mo'Nique, Kevin Gates, and Claressa Shields.
What Up Though?
In Detroit, Rip Micheals chats with boxing champion Claressa Shields and rapper Icewear Vezzo, uncovering wild backstage stories alongside natives like Skilla Baby.
Double Header
Rip Micheals brings the heat in Chicago as he hangs out with Waka Flocka, G Herbo, and later heads to Brooklyn to see Rob49, and Lola Brooke.
In San Francisco, Rip Micheals joins Soulja Boy and LaRussell, witnessing the magic of creativity unfold as LaRussell makes a new song on the spot.
Rip Micheals dives into the heart of New Orleans, running into comedian Michael Blackson, bounce music's very own Big Frieda, and legend Silk The Shocker.
Rip Micheals heads to the 3rd coast to explore the culture of Houston with Rick Ross, Sauce Walka, and Trae The Truth.
In Los Angeles, Rip Micheals meets D.C. Young Fly, who discovers the many layers of his personality, providing a real glimpse of the up-and-coming superstar.