Bad Host: Hunting the Couchsurfing Predator Bad Host: Hunting the Couchsurfing Predator
For three young women, a trip of a lifetime turns sour when they stay with a stranger in Italy; they travel separately, but they experience the same thing, waking up knowing something bad has happened.
As the predator is accused of raping a young girl, survivors across the world find each other online. Let down by police and with no physical evidence, they return to Italy to face him in court.