Bakeaway Camp With Martha Stewart Bakeaway Camp With Martha Stewart
Welcome to Camp!
Six talented amateur bakers arrive for their first day at camp. Camp Director Martha Stewart and host Jesse Palmer present the campers with their first challenge: putting a unique spin on camping's quintessential dessert -- s'mores!
The four remaining campers have to use foraged ingredients like lavender, lemon, honey and pine nuts in a breakfast treat, and the winner gets a personal lesson from Martha Stewart. Then they're challenged to make a woodland-inspired decorated dessert.