Baking It
Baking Memories
In the first "Big Ol' Bake," a demanding Dickens-inspired challenge, Maya and Andy task the bakers with creating three-tiered cakes that represent their holiday past, present and future.
The bakers roll up their sleeves to build the gingerbread house of their dreams; Andy and Maya get into the spirit of gift-giving with mixed results.
In the "Short & Sweet" challenge, Maya and Andy play White Elephant with the bakers using store-bought ingredients; in the "Pie in the Sky" challenge, bakers create stunning and delicious pies.