Ballmastrz 9009
Thousands of years in the future, teams of Ballmastrz face off against each other using their own hyper-creative and artificially intelligent combat weapons to attack, defend and score.
A Shooting Star Named Gaz Digzy Falls Fast and Hard
A lifetime of partying takes an unexpected turn when Gaz Digzy experiences the wildest night of her superstar life.
In an attempt to understand Ace and Babyball's incredible new powers, The Leptons seek the psychotic advice of Crayzar.
A search for lucrative sports memorabilia leads Ace, Gaz, and Babyball to the lair of an Ulsa Guerin wise guy.