Banana Banana
Banana offers an intriguing and often outrageous peek into the individual lives, loves and losses of a range of characters who are only glimpsed in Russell T Davies's other show Cucumber. The stories are beautiful, charming, witty and at times, heartbreaking, as they follow the lives of a wide variety of characters, be they gay, lesbian, transgender or anything in between.