Barbee Rehab
Follow a patient (Tom Sizemore) who is on the verge of being locked up after claiming to have discovered a rehab facility focused on treating people who are obsessed with collecting and/or living as real life Barbee and Ken dolls. Welcome to "Barbee Rehab", where reality, imagination, delusion and perversion collide.