Barbie: Doll Adventures
Welcome to Doll World! A beautiful place where all dolls live and play in harmony with a shared goal of inspiring future generations of girls to dream big and be anything! When the very first and most iconic Barbie fashion doll is missing, Barbie & Barbie set out on an exciting adventure to find the missing outfit!