Barter Kings
No Cash, No Problem
Steve wants a speed boat for his family to take to the lake on the weekend. He starts with Elvis gold records and hopes he can trade-up to it. Antonio decides to start with a laptop to see if can trade-up to something bigger and badder for a payday.
Antonio is determined to trade-up for a horse to surprise his daughter for her birthday. Steve's tired of walking the golf course and decides to trade for an over-the-top custom golf cart.
Steve's 18-year anniversary of his first date with his wife is coming up, and he hopes to trade-up to an amazing diamond as a surprise. Antonio decides to barter-up to a pair of jet skis for some family fun on the lake.
Antonio wants to trade up for a car for his son, Antonio Jr., but he has to find a giant rock to do it. Steve wants something he can use to relax at work and decides to go for a pool table for the warehouse.
Steve and Antonio compete head-to-head to see who can trade up to the coolest, most awesome item for their trade shop's four-year anniversary!
Steve's wife Cindy is going let him get a motorcycle, but he has to trade up to get it. Antonio wants a way to relax at work, so he decides to barter up for a hot tub!