Junkyard Empire
Andy Cohen is a car nerd, adrenaline junkie and entrepreneur. His father, Bobby, has been in the junkyard game for decades. Together, they find the diamonds in the rough, chase deals and add value to what others throw away.
Method to the Mad-ness
Andy's junkyard is doing well, so he focuses on promoting the other half of his business. He's risking its reputation on ambitious projects, and the slightest mistake could be the difference between success and failure.
Andy's obsessed with growing his business, and he's willing to take a risk for a big pay off. The sure-money jobs he's getting provide him with the additional confidence, but in the end, there's no guaranteed success for Andy's gamble.
Andy Cohen doesn't have a second to spare. The winter months are rapidly approaching and customers are piling through the doors at his junkyard, but on top of that he's busy planning his annual Halloween bash.