Batman Beyond Batman Beyond
Rebirth, Pt. 1
Many years after Bruce Wayne has retired as Batman, troubled teen Terry McGinnis discovers Wayne's former identity and seeks Wayne's help after his father is murdered.
Bruce and Terry become allies against ruthless industrialist Derek Powers, and Bruce agrees to train Terry as the new Batman.
When Terry faces a deadly, shape-shifting industrial saboteur named Inque, he finds that he still has a lot to learn about becoming the next Batman.
An insecure teenager takes revenge against his tormentors using a living statue known as the Golem.
Derek Powers' scientists create a new body for Mr. Freeze, but when it begins to fail, Freeze vows revenge.
With much hoopla, a new team of superheroes called "The Terrific Trio" arrives on the scene, promising to end crime in Gotham. Batman feels obsolete--until he discovers that these so-called heroes have a hidden agenda that could destroy the entire city.