Bee Czar
Walter Schumacher and his team help homes and businesses with honeybee infestations; he safely extracts them while protecting these precious creatures.
Bees on Fire
Walter's lobbying for a birthday party, but first, there are bees to save. Will helps him extract a hive from a firehouse, Walter's young sons Bodhi and Odin get hands-on with underground bees, and Meredith tackles her first hive on the roof of a church.