Mystery at Blind Frog Ranch
Duane Ollinger has sunk everything he has into hunting for what he believes is a vast fortune of gold on his property. But with each step he takes closer to finding the treasure, the land seems to hold on tighter, stopping him in his tracks.
What Lies Beneath
Duane Ollinger believes there's a fortune of gold buried beneath his property in Utah, Blind Frog Ranch. But even though the land seems to be fighting him at every turn, he's not going to stop until he gets his hands on the gold -- whatever the cost.
Duane decides that the flooded cave is too dangerous to dive into again, forcing the team to explore new access points to the underground cavern system. But something lurking in the darkness forces everyone to reevaluate their safety.
Duane employs ground-penetrating radar to scan the land near a potential drill site, leading to a mysterious finding. Trespassers prompt Charlie to increase security on the ranch with a camera system -- capturing a frightening sight in the dead of night.
As winter closes in and the digging season nears its end, Duane takes a final shot at getting into the underground cavern ... but uncovers a whole new mystery about the land he owns.