The Secret of Skinwalker Ranch
Bad Things Happen When You Dig
For more than 2 centuries, a ranch in Utah has been associated with strange and disturbing occurrences that defy physical reality. Now, a team of dedicated scientists, researchers and experts are determined to solve the mystery and reveal The Secrets of Skinwalker Ranch.
Peril strikes during a daring investigation as the team embarks on their quest to understand what may lie beneath Skinwalker Ranch.
A life-threatening incident forces the team to re-assess their methods of investigation, and disturbing new evidence at homestead one has Tom and Travis on edge.
It's an historic moment when the entire team witnesses, and documents, two UFO sightings directly over Skinwalker Ranch.
When advanced testing shows evidence of strange anomalies under the ranch, Brandon finally gives the team permission to dig.