Before We Get Married
Zhou Wei Wei (Puff Guo) and Chu Ke Huan (Jasper Liu) both have marriage in mind with their committed partners, but as the time to marry draws near, they unexpectedly develop intense feelings for each other. Despite their initial intentions to maintain a platonic relationship, their growing attraction challenges their commitment to their respective fiancés. Caught between loyalty and unexpected passion, they struggle with the moral dilemma of their emerging emotions. Their connection threatens to unravel their carefully planned lives and relationships, forcing them to confront difficult choices about love, friendship, and personal integrity. This is a 2019 Taiwanese romantic drama directed by Feng Kai, adapted from a novel by Ayamei.