Fated to Love You
When Chen Xin Yi attempts to salvage her failing relationship, she unexpectedly ends up in a one-night stand with Ji Cun Xi, a complete stranger. After discovering she is pregnant, Cun Xi's powerful family insists they marry, thrusting the timid Xin Yi into an arranged marriage. As they navigate their unexpected partnership, Xin Yi must find the strength to assert herself and determine her own destiny.