My Best Ex-Boyfriend
Li Tang (Jerry Yan) and Fu Fang Si (Maggie Jiang), once high school sweethearts, are torn apart by family pressures and misunderstandings. Years later, Li Tang returns as a successful entrepreneur, just as Fang Si is establishing her career as a fashion designer and dating Yin Hao Ran (Ron Ng). Complicating matters, Li Tang is now engaged to Cheng Xiang Nan (Viola Mi), who is also Hao Ran's ex-girlfriend and was previously separated from him by her ambitious mother. As their paths cross again, both couples must confront their unresolved feelings and decide whether to follow their hearts or societal expectations. This is a 2015 Chinese drama series exploring love, ambition, and second chances.