Being Serena
Serena Williams discovers she is pregnant before capturing her 23rd Grand Slam singles title at the 2017 Australian Open. From there, her world takes a dramatic turn as she puts tennis aside in the months leading up to the birth of her first child.
Serena Williams marries Alexis Ohanian in New Orleans. She subsequently returns to the tennis court to play an exhibition match in Abu Dhabi and joins the U.S. Fed Cup team in North Carolina.
Superstar Serena Williams plays in her first tournaments since giving birth to her daughter, continuing to adjust to life as a mother.
With the French Open approaching, Serena Williams' training intensifies in Europe as she continues to navigate the challenge of balancing tennis and her new family.