Ben 10: Ultimate Alien
A year after Ben Tennyson defeated Vilgax, he's known the world over as a hero -- to kids, anyway. Adults are somewhat more suspicious. Armed with his mysterious new "Ultimatrix," which can transform his aliens into their "ultimate" forms, Ben and his pals Gwen and Kevin are ready for more action.
Fame
Ben's secret identity is revealed to the world, and an alien refugee is about to detonate a nuclear bomb.
Duped
Under pressure from his newfound fame, Ben comes up with a plan to be at more than one place at a time.
Now that Ben's secret identity is out in the open, his old enemies team up to attack his family.
A radioactive alien menace tricks Kevin into freeing him from his containment suit.