Bending Gates
Marco Odermatt and Loïc Meillard are rising stars within the Swiss Alpine Ski National Team. We get exclusive access, following them around the globe as they train, compete and enjoy their free time.
Before a race, the visualisation and inspection of the track are essential for Marco Odermatt and Loïc Meillard. Find out how they each get ready for a race, both physically and mentally.
As professional athletes, Marco Odermatt and Loïc Meillard are constantly under the glare of the media spotlight, and they have to find the time to fulfil their commitments to their sponsors and partners.