Between Us
Wedding
Nanna and Kasper have been dating for a few years and are ready for the next level - a child. But under the surface, everything is not so rosy.
Baby fever
The friends, Nanna and Kasper and Merete and Joachim, are still keeping up the facade, and neither of them is honest about their innermost feelings.
Nanna and Merete are going to a crucial business meeting in Oslo, and although their presentation goes well, the rest of the trip is a nightmare.
Both Joachim and Kasper have their struggles and end up giving each other really good advice - while drunk.
Nanna and Kasper have now agreed that they can both get what they want if they adopt a child together. But the prospect of having a child is years away.
Kasper and Nanna do not agree on the future. Kasper wants to adopt, but Nanna wants her own child, and she believes, as she has so many times before, that she can persuade him.