Love Me
How do different generations handle love, grief, passion, and relationships? Meet Clara, searching for the one, her little brother Aron, head-over-heels in love, and their father, Sten, who finds some unexpected passion.
Everything Will Be Alright
As Clara keeps failing at dating, Sten plans a surprise dinner for his wife Kersti, but her condition creates a tense atmosphere in the family.
A Lot of Emotions Going On
Every family member mourns in their own way. Things between Aron and Elsa take a turn for the worse, Sven tries to cancel his trip, and Clara takes out her frustration at work. Peter steps up when a crisis occurs.
Sten goes on vacation by himself and meets someone exciting. Clara and Peter go on a date, but his profession causes tension. Elsa convinces Aron to throw her a birthday party, and things go wrong.
As Clara and Peter's relationship evolves, he suddenly drops a bombshell. Aron is starting to doubt his relationship with Elsa. Sten feels more alive than ever with Anita, until memories of Kersti arise.
The family is interrupted when spreading Kersti's ashes. Peter moves out whilst struggling to end his relationship with Clara. Aron feels betrayed by Elsa and his father and seeks support from Jenny.
Sten and Anita are planning their wedding but are struggling to get on the same page. Aron shares life-changing news. Clara decides to fight for Peter, but can Viktor accept her into their lives?