Beware the Batman Beware the Batman
A cool, new take on the classic Dark Knight franchise, Beware the Batman incorporates Batman’s core characters with a rogues gallery of new villains. Featuring cutting-edge CGI visuals to match the intricate twists and turns of the narrative, Batman steps out of the shadows and into the spotlight for an entirely new generation of fans.
A new female villain, Magpie, kidnaps Batman, who must decipher her multiple personality disorder in order to outsmart her.
When Bruce Wayne hires a brilliant scientist to work on his newest product, a device capable of solving the world’s energy crisis, he draws the attention of one of the most dangerous groups in the world – the League of Assassins.
Batman tries to save Rex Mason from transforming into Metamorpho after he mistakenly ingests a dose of highly toxic chemicals.