Beyond the Dance
What does it take to be crowned Red Bull Dance Your Style champion? A performance of a lifetime. Go behind the scenes of the competition and see what it takes for these dancers to win the crowd.
Toyin presents House
Toyin grew up doing many styles of dance, but House holds a special place in her heart. She opens up about her community, her love of music and dance, and what it takes to compete at Red Bull DYS.
Nick Fury presents Jookin'
Nick Fury reveals what it means for him to be a professional dancer, and how Red Bull always saw potential in him and brought so much light to his beloved dance style: Memphis Jookin’’.
Discover more about Oakland’s Yung Phil, his upbringing and what the Bay Area and Turfing brought to street dance in the US and globally.