What it Takes to Break
Join Red Bull BC One All Star Phil Wizard as he travels the world, from Seoul to Venice Beach, challenging himself to level up his breaking skills.
Original moves
B-Boys Phil Wizard and Lee learn the secrets of Menno's creativity before participating in a battle to test their originality and ability to create on the fly.
Street hitting
LA-based street hitting legend Flea Rock helps Phil get back to breaking's roots. He challenges Phil, and friends Sunni and Lil Zoo, to plan a Venice Beach street show – with just 24 hours to prepare.
B-Boy Hong 10 teaches Phil Wizard how he's mastered the skills of endurance and stamina before challenging him to an unlimited rounds break battle in Seoul, South Korea.