Beyond Beyond
Holden, a young man who wakes up from a coma after 12 years, discovers new abilities that propel him into the middle of a dangerous conspiracy. Now Holden must try and figure out what happened to him during those 12 years, how to survive a world that changed while he was gone, and answer the question, why did this happen to him?
A young man named Holden wakes up from a 12-year coma and discovers new supernatural abilities that propel him into the middle of a dangerous conspiracy.
Holden attempts to forget about his encounter with Willa, but waking nightmares derail his attempts to seem average. When he learns Kevin is missing, he worries for his safety.
Realizing his parents have hidden their separation from him, a distraught Holden seeks out Willa to learn more about his past.
Upon learning shocking news about Kevin, Holden teams up with Jeff to scratch the surface of the man known only as "Yellow Jacket".
Holden seeks out Luke in a rejection of all things Realm and ventures out on his very first date with Jamie.
Now that Holden remembers what happened during his coma, he decides to make a fresh start. The surprising arrival of another coma survivor, Charlie, makes Holden question his allegiance to Willa and Arthur.