Big Fish Texas
King of the Gulf
Gulf of Mexico fisherman Buddy Guindon built up his fishing business and opened Katie’s Seafood Market. Now he’s got his whole family involved.
A recent quota increase has made the family business even busier. Nick Guindon must manage the bustling fish house and his overbearing father.
Buddy takes a back seat in the day-to-day operations at Katie’s, leaving Nick and Hans to find out firsthand the pressures of being in charge.
When Nick learns that he's 10,000 lbs short on snapper, he goes to Hans and Kenny, who split it and compete to see who can catch 5,000 lbs first.